Textile House și Barbora Yurkovic lansează campania BE UP!: Sărbătorim Ziua Pământului prin modă sustenabilă

DSC_5260

Nu orice piesă vestimentară trebuie să fie perfectă pentru a avea valoare. Chiar și hainele care par „de nepurtat” pot străluci într-o lumină nouă. De Ziua Pământului, Textile House a lansat campania BE UP!, menită să inspire publicul să adopte o abordare mai sustenabilă a modei prin upcycling – readucerea la viață a hainelor, cu accent atât pe stil, cât și pe responsabilitate.

Ambasadoarea campaniei este cunoscutul designer de modă și influencer Barbora Yurkovic, care va împărtăși sfaturi practice prin ateliere, videoclipuri și pe rețelele de socializare despre cum pot fi readuse la viață articolele vestimentare uitate în dulapuri – sau, mai rău, aruncate la gunoi.

DSC_5250

„Scopul nostru este să arătăm oamenilor că nu doar „fast fashion-ul” este în tendințe și că ținutele unice, cu o notă personală, pot fi create din materiale second-hand,” spune Jane Nielsen, CEO al Textile House.

Textile House, un lider cu tradiție în moda second-hand, oferă un spațiu unde piesele obișnuite devin povești extraordinare. Upcycling-ul nu este doar o soluție ecologică, ci și o modalitate de a-ți exprima creativitatea și de a contribui la protejarea planetei.